čtvrtek 29. září 2011

Zodpovednosť za dušu....


"Nie si zodpovedný za žiadnu ľudskú dušu. Každá duša si musí neustále voliť svôj osud."

Tento výrok som dnes našla na jednej moje spriateľenej stránke a donútil ma sa zamyslieť. Ja som na toto došla, samozrejme pri osobnej skúsenosti, čo je samozrejme pre poučenie to najlepšie. Dostala som sa do problému, keď som pomáhala druhému a skoro som prišla o zdravie ja. To bolo moje životné ponaučenie a vtedy som všetky otázky posielala do neba, či sa obetovať pre druhého, ako to bude ďalej s naším životom alebo mám zachrániť seba....

Bojovala som s veľkým množstvom výčitiek svedomia, lebo som nechcela dotyčnú osobu opustiť. Keď som bola na pokraji všetkých síl vrátane duševných, musela som vyhľadať lekára ja sama.

Od vtedy viem, že človek musí brať ohľad aj na seba, a nie sa celkom obetovať....
Môžete nesúhlasiť, ale nie je nad osobnú skúsenosť a navyše každý problém ja vždy špecifický.....

Korenie do života - cukor do kávy



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...