pátek 9. září 2011

Souhra duší, vnitřní dirigent


Je to dobrý nápad a projekt, jak oslovit více lidí a zároveň se lépe a více propojit ...

Když jsem sám začal s hledáním stránek podobného zaměření a témat na Facebooku, jako jsou všechny stránky ve "Facebook like boxech" níže na blogu, nebylo tehdy nic pořádného k nalezení ...

Až později a velmi zvolna se mi začaly objevovat stránky, které jsou mi obsahově blízké nebo zajímavé ...

Šlo to velmi pomalu, protože jsem mezi tím nacházel i spousty stránek, které jen vždy odlákaly pozornost, ale skutečný obsah mi unikal :-)  Musel jsem neustále sledovat, nové objevovat a třídit a až po čase vykrystalizoval seznam stránek, které jsou ověřeny časem, aktivitami a lidmi, kteří je zpravují ...


Prostřednictvím tohoto nového blogu Radost ze života a jeho stránky na Facebooku se odlišná tématika jednotlivých ověřených stránek propojí a vystoupí na zřetel jejich úžasná podvědomá, automatická spolupráce ...

Funguje již nyní a denně ji znovu a znovu složitě vyhledávám a sleduji ... Toto samotné vyhledávání ovšem zabere spoustu času a pro mnoho lidí tak zůstává nadále ukryta možnost lehce a snadno sledovat úžasný způsob spolupráce a doplňování těchto FB stránek mezi sebou ...

Tento blog i stránka to může ukázat v celé kráse, ovšem je potřeba, aby se jednotliví aktéři stránek (administrátoři stránek) připojili, navzájem se poznali a dál pokračovali ve své dosavadní práci jen s tím rozdílem, že své nádherné a úžasné příspěvky budou v reálném čase vkládat i na FB stránku Radost ze života a sem tam přispěli něčím ze života i na zdejším blogu ...

Tím se více zviditelní nejen jejich FB stránky viz. spodní část blogu, ale i jejich články ...

Nejúžasnější však bude možnost sledovat bez očekávání nějakých výhod, profitů, benefitů atd., nádhernou, automatickou, samozřejmou, zcela upřímnou a oddanou spolupráci, která je zajímavě zvenčí koordinována neviditelnou silou ...

Tichým vnitřním dirigentem, který prostupuje skrze všechny duše a spojuje je pevným a klidným mostem ...


Zde je seznam FB stránek, které sleduji a vím, že mezi sebou spolupracují, ač oni sami o tom zatím ani vědět nemusí :-)

  1. Afirmace
  2. Cesta poznání...
  3. Duchovní cesta
  4. farnost
  5. Indigové děti - Indigo children, fenomén doby.
  6. Korenie do života - cukor do kávy
  7. Nejsem tím čím mě chtějí mít ostatní, jsem sám sebou.
  8. Nové myšlení, nový svět
  9. Pozitívne myslenie
  10. Tady a teď
  11. Voda - kouzelná a dokonalá..přesto si jí nevážíme?
  12. Žij okamžikem, protože ta chvíle co právě prožíváš se už nikdy nevrátí...!!
  13. Život je zázrak, který je potřeba žít
  14. NOVÉ BOHATSTVÍ
  15. ŽIVOT VE SVÝCH RUKOU 

Není nic jednoduššího, stačí mi poslat Vaši e-mailovou adresu na suchanekp@upcmail.cz a přijde Vám na ni pozvánka z tohoto blogu ...  Na Facebooku stačí přidat do oblíbených stránku http://www.facebook.com/pages/Radost-ze-života/144943715599466 a budete přidán, jako administrátor stránky ...


2 komentáře:

  1. Milý Petře,
    děkuji za Tvou láskyplnou činnost,mám podobné zkušenosti.
    Všichni spojeni jednotnou energií, musíme projít svou cestou...
    Děkuji za článek Pracovníci Světla.
    Možná,že znáš tyto stránky: http://www.lightworker.cz/Default.aspx

    OdpovědětVymazat
  2. Chvilku mi trvalo, než jsem odpověděl, omlouvám se :-)
    Je pravda jak píšete, že jsme spojeni jednotnou energií, ale každý jsme si "vybrali" tu svou..

    Pomáhám tam, kde již je jasné, že něco nesedí a je jinak, ale chybí konkrétní indicie a navedení...

    Děkuji za odkazy na Vašich stránkách, vážím si toho :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...